Võrdle

Tooteid ei ole võrdluses

KKK Stardikomplektidele ja seadmetele

Seade ütleb “Too hot”.

1.Sa veibid liiga tihedalt. Kõrgema võimsusega ja madala takistusega küttekehadega võib selline hoiatus seadme ekraanile tulla. Sellise teate annab seade siis, kui tema elektroonika tõuseb nii kõrgele, et edasi veipimine muutub seadmele ohtlikuks. Kui seadmel on vahetatavad akud, võta need välja ja lase seadmel ja akudel 15 minutit jahtuda.
2.Kui veibid rahulikult ja mitte palju ning seade ütleb seda kohe peale paari mahvi, võib olla tegemist seadme defektiga. Sellisel juhul soovitame ühendust võtta meie klienditeenindajaga. Meie klienditeenindajaga saad ühendust võtta kas e-maili teel: maitsevaur@maitsevaur.ee, telefoni teel: +372 58 029 650 või külastades meie e-poodi www.maitsevaur.ee kus lehekülje all vasakus nurgas on aken “Suhtle klienditeenindajaga” - seal saad sa meie klienditeenindajatega suhelda reaalajas.

 

 

LED valgustus nupul vilgub (Näidiseks seade Vape Pen 22).

1.Küttekeha on praak (pöördu lähimasse Vapista esindusse ning vahetame praak küttekeha välja)
2.8 sekundi kaitse. LED valgus vilgub 5 korda kui hoida nuppu all rohkem, kui 8 sekundit. Sellisel juhul lõpetab aku voolu edastuse aurustajale.
3.Takistuse kaitse. Kui aurustaja küttekeha takistus on madalam kui 0,1ohm või kõrgem kui 2,5ohm, vilgub LED valgus 4 korda ja aku lülitab end automaatselt välja.
4.Madala voldi (V) kaitse. Kui aku pinge langeb madalamale kui 3,3V siis vilgub LED valgus 15 korda ja aku lõpetab voolu edastuse aurustajale.
5.Kui LED valgusti teeb järgnevat, siis on tegemist defektse seadmega:
-LED jääb vilkuma
-LED jääb põlema


Soovitused, mida teha saad:

Proovi kasutada küttekeha, mille takistus on 0,1-2,5ohm. Kui küttekehal on selline takistus kirjas ja ikkagi ei tööta, võib tegemist olla defektse või vana küttekehaga.

Kui seadet ikkagi tööle ei saa siis sellisel juhul soovitame ühendust võtta meie klienditeenindajaga. Meie klienditeenindajaga saad ühendust võtta kas e-maili teel: maitsevaur@maitsevaur.ee, telefoni teel: +372 58 029 650 või külastades meie e-poodi www.maitsevaur.ee kus lehekülje all vasakus nurgas on aken “Suhtle klienditeenindajaga” - seal saad sa meie klienditeenindajatega suhelda reaalajas.

 

Seade ütleb “Atomizer short”.

1.Kontrolli, et aurustaja küttekeha takistus oleks suurem, kui 0,1ohm.
2.Keera aurustaja seadme küljest lahti ja kontrolli, et küttekeha oleks korralikult keeratud aurustaja põhja külge.
3.Võimalusel vaheta vana küttekeha uue vastu
4.Juhul kui sul on võimalik proovi seadmele külge panna teine aurustaja.
5.Kui teised aurustajad seadmega töötavad, on tegu aurustaja või küttekeha rikkega.
6.Kui teised aurustajad või küttekehad ei tööta, siis sellisel juhul võta ühendust meie klienditeenindajaga. Meie klienditeenindajaga saad ühendust võtta kas e-maili teel: maitsevaur@maitsevaur.ee, telefoni teel: +372 58 029 650 või külastades meie e-poodi www.maitsevaur.ee kus lehekülje all vasakus nurgas on aken “Suhtle klienditeenindajaga” - seal saad sa meie klienditeenindajatega suhelda reaalajas.a.

 

Seade ütleb “No coil” või “No atomizer”.

Võimalikud põhjused:

1.Halb ühendus aurustaja ja seadme vahel. Keera aurustaja seadme küljest lahti ja puhasta seadmel 510 keerme ühendus. Samamoodi puhasta ka aurustaja ühenduskoht.

2.Küttekeha ei anna ühendust või on katki. Ava aurustaja ning kontrolli, kas küttekeha on korralikult aurustaja põhja külge keeratud. Teine võimalus on, et küttekeha on defektne või vana ning sees olev traat on purunenud.

3.Kui kumbki eelnev variant ei aidanud võib olla 510 keerme viga sellisel juhul võta ühendust meie klienditeenindajaga. Meie klienditeenindajaga saad ühendust võtta kas e-maili teel: maitsevaur@maitsevaur.ee, telefoni teel: +372 58 029 650 või külastades meie e-poodi www.maitsevaur.ee kus lehekülje all vasakus nurgas on aken “Suhtle klienditeenindajaga” - seal saad sa meie klienditeenindajatega suhelda reaalajas.


 

Seade ütleb “Ohms too low” või “Ohms too high”.

Võimalikud põhjused:

1.Seade ei saa korralikult ühendust aurustajaga. Kontrolli, et aurustaja oleks korralikult kokku pandud ning ka korralikult seadme külge keeratud (!!kuid tasub meeles pidada, et seadmele aurustajat peale keerates üleliigset jõudu kasutada ei ole tarvis ega ka soovitatav!!)


2.Kontrolli, kas küttekeha on korralikult aurustaja põhja külge keeratud. Kui on, siis proovi teist küttekeha.

3.Võimalik on ka, et seadme 510 ühendus on vigastada saanud või on defektne. Sellisel juhul võta ühendust meie klienditeenindajaga. Meie klienditeenindajaga saad ühendust võtta kas e-maili teel: maitsevaur@maitsevaur.ee, telefoni teel: +372 58 029 650 või külastades meie e-poodi www.maitsevaur.ee kus lehekülje all vasakus nurgas on aken “Suhtle klienditeenindajaga” - seal saad sa meie klienditeenindajatega suhelda reaalajas.

 

Seadme ekraan ei tööta.

Võimalikud põhjused:

1.Seadmel on peal “stealth mode”. See on režim, kus seadme ekraan lülitatakse veipimise ajaks välja. Kuidas seda muuta, saab teada kasutusjuhendist või võttes ühendust meie klienditeenindusega.

2.Seade on defektne. Sellisel juhul võta ühendust meie klienditeenindajaga. Meie klienditeenindajaga saad ühendust võtta kas e-maili teel: maitsevaur@maitsevaur.ee, telefoni teel: +372 58 029 650 või külastades meie e-poodi www.maitsevaur.ee kus lehekülje all vasakus nurgas on aken “Suhtle klienditeenindajaga” - seal saad sa meie klienditeenindajatega suhelda reaalajas.

Loading...